2012. január 19., csütörtök

Project Life 2011

Végre végre elkészültek az utolsó képek is, és így befejeztem a 2011-es Project Life albumomat!
A képeket (az egész albumról) itt lehet megtekinteni. 
Nagyon NAGYON szerettem csinálni, pedig az elején kicsit tartottam attól, hogy mekkora munka lesz. De apránként, mindig csak az aktuális eseményeket "feldolgozva" egyáltalán nem volt vészes.
Alig várom, hogy kézhez kapjam a következőt, (ami Becky Higgins Cobalt edition-je lesz) és elkezdhessem a 2012-es albumot is. De sajnos erre még várnom kell egy kicsit (SOKAT, 1-2 hónapot!!), úgyhogy addig is egy külön mappában, bugyikban gyűlnek a heti "anyagok".

2011 volt az utolsó itthon töltött, babázós évem, sok-sok programmal, eseménnyel, és ezt szerettem volna részletesen és méltó módon megörökíteni. Azt hiszem, sikerült. Kicsit talán túl részletes, végül is a 12 hónapra szánt albumot én 8 hónap alatt töltöttem meg, sokszor akár 1 dupla oldalt szánva 1-1 napra, de nekem így tetszik.
2012-re heti 1 dupla oldalt tervezek, plusz oldalakkal, ahol szükséges. Még csak két hét telt el az évből, és egyelőre elég fura ilyen kötötten tervezni az albumot, de remélem, belejövök majd. Ha meg nem, év közben is válthatok, kitalálhatok más szisztémát. Meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése