2012. július 23., hétfő

Scrap tábor - stafétás játék

Egyik este stafétás játékot játszottunk a táborban. Én most vettem először részt ilyenben, és nagyon élveztem! 
A játék lényege, hogy előre ki kellett választani 1 (több) fotót, papírokat, és minden egyéb kelléket, díszt, amit fel szeretnénk rakni egy oldalra. Ezeket még itthon összekészítettük, aztán a táborban minden játékos kirakta maga elé az asztalra.
Aztán mindenki eggyel odébb ült, és az így elé kerülő alapanyagokból kezdett el alkotni. Csak a tulajdonos által előre összeválogatott dolgokból lehetett dolgozni, mindig csak 1 valamit hozzátéve az oldalhoz.
Majd 5 perc múlva megint arrébb ültünk...
Mi hatan voltunk egy csapatban, Beus, PolyAnna, Sapimanó, Teabogi,  Vero és én. Két kört is megtettünk, mire elkészültek az oldalaink.
Nagyon tetszett, hogy nagyon különböző stílusú alkotókkal kerültem egy csapatba. Így egy kicsit belekóstolhattunk egymás munkájába. Virágokat pakoltam, festéket maszatoltam, stencillel festettem, stb. És így került az oldalamra pl. a cérnagombolyag is. Ezt én varrás céljából készítettem oda, de Beus inkább összegyűrte és odaragasztotta :) 

Először mutatom, hogy a tábor előtt milyen oldalt képzeltem el az összekészített hozzávalókból:
 A képek már ismerősek lehetnek, a két unokaöcsém látható rajtuk: hogyan lesz két cuki kisfiúból röpke 25 év alatt nagydarab szakállas bácsi...

A játék végére ez az oldal készült:

A végeredménnyel nem voltam teljesen elégedett. Ami a barna alátétre került, az nagyon tetszett, de a teljesen középre igazított kompozíció nekem túl szimmetrikus, szabályos volt. Ezért másnap reggel én még kicseréltem a hátteret, igazából csak eltoltam az egészet és alá-mellé pakoltam még pár dolgot.  Majd rákerült a cím, és néhány paca.
Ez a végső változat:
 
 


 És a csapat, a kész oldalakkal:


Nagy élmény volt ez a játék, remélem, lesz még ilyenben részem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése