2013. április 1., hétfő

Áprilisi vázlatok

Nagy megtiszteltetés ért, Beus engem kért fel a scrap.hu vázlatkihívás következő vendégének.

Az egyik oldalt régi kedvencemtől, Deb Duty-tól választottam. Ez egy egyszerűbb, rétegezős oldal. Nagyon tetszett, hogy A4-es formátumú, és nem csak egy fotó van rajta, így jól illik a PL-embe.
A képek ugyanazt az ágat ábrázolják. Amikor március elején lefényképeztem ezt a kis bimbót, arra gondoltam, hogy majd időnként lefényképezve megörökíthetem, ahogy kinyílik a virág - azt nem sejtettem, hogy március végén újra hó fogja borítani a bimbókat...
A hosszúra nyúlt telet a fehér, csillogó, havas papírral, pausszal, tortacsipkével és fehér pacákkal próbáltam érzékeltetni, amik éles ellentétben állnak a tavaszi, virágos papírokkal, madarakkal.
Itt a tavasz, hol a tavasz?!
 
 
 
A második egy teljesen más stílusú alkotás: Audrey oldalára akkor találtam rá amikor a kihívásra válogattam oldalakat. Nagyon tetszik, mert mostanában egyre inkább ez az "én stílusom" - sok festés, paca, és szinte semmi más díszítés. A hangsúlyos komment az oldal legfontosabb eleme, ami szuperul kiemeli a kis fotókat.
Elkészíteni nem volt könnyű, nagyon sokáig dolgoztam rajta, a háttérpapír minimum a harmadik változat. Ilyen lassan még sosem készült oldalam, de végül csak összeállt, és az eredmény tetszik :)

Dancing queen
 
 
Remélem, sokan megpróbálkoznak majd ezzel a vázlattal is! :)
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése