2013. május 25., szombat

Depeche Mode


Kedden DM koncerten voltunk Pistivel. Bár már korántsem vagyunk olyan fanatikus rajongók, mint 15-20 évvel ezelőtt  (az utolsó 2 albumot nem is nagyon ismerjük, inkább a 10 évnél régebbi számaikat szeretjük) De a Telekomos ajándék jegyeknek köszönhetően részt vehettünk egy szuper koncerten. Nagyon tetszett, még azok a számok is, amiket sosem hallottam korábban. Dave hihetetlen showman, olyan lelkesen, átéléssel énekelt, annyira együtt élt a közönséggel, hogy minket is teljesen magával ragadott. Martin számai is teljesen elvarázsoltak. Nagyon jól éreztük magunkat!
Menjünk legközelebb is :)

Gyorsan készítettem is egy oldalt a koncert emlékére a smashbook-naplómba.
A hátteret sima fehér zselés tollal rajzoltam Rayher kartonra. Ez igazából már a koncert előtti este elkészült, kis ráhangolódós zenehallgatás közben rajzolgattam.
Gyakorlatilag az egész oldal fekete-fehér. Bár a fénykép nem teljesen ff-ben lett előhívva, a háttérben látható színpad+kivetítő az eredeti színén maradt (látványos, mi? :)) Nem sok minden van az oldalon, sajnáltam kitakarni a jó kis hátteret. 1-2 szakadt füzet- és filofax-papír, géz, washi, és persze nem bírtam megállni, hogy ne pacázzak ide is egy kicsit. 
A fénykép felnyitható, alatta van a komment.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése