2012. július 9., hétfő

Project Life - nyár

Régen nem mutattam már a Project Life albumomat, úgyhogy hoztam 2 újabb oldalt. 
Az egy hét - egy dupla oldal elrendezés elég döcögősen ment nekem, így ezt most egyelőre feladtam. A nyaralással kezdve úgyis felborult a heti felosztás.

Júniusban voltunk 1 hétig Kenesén nyaralni. Erről majd külön albumot szeretnék készíteni, így a PL-be csak 1 oldal került emlékeztetőül, néhány képpel és egy kis kommenttel.

A másik oldal pedig egy jó kis kirándulásnak állít emléket: a Nagy-Hárs-hegyre mentünk fel a lányokkal. Persze Zsófit még elég sokat kellett cipelni, de azért sokszor jött ő is egyedül. Nagyon élvezték, láttunk  sok bogarat, lepkét, gyíkokat, érdekes növényeket, és még kekszet is vittünk... :)
És az erdőben sokkal kellemesebb idő volt, mint a kánikulában fuldokló városban :)
Már alig várom, hogy Zsófi is kicsit nagyobb legyen, és lehessen velük igazi nagyokat kirándulni!
 
 

4 megjegyzés:

  1. Már nagyon vártam az újabb oldaladat! Ugye a táborba hozod az albumot?! Nagyon kíváncsi vagyok rá! Jó lesz élőben is átlapozni!!!

    VálaszTörlés
  2. Uhh, vigyem el? Dögnagy meg nehéz. Majd meglátom, hogy fér be. De akkor te is hozd a tiédet! :D

    VálaszTörlés
  3. Most már rendszeresen jövök olvasni, elmentettem a linket :-) Nagyon tetszenek az alkotásaid!

    VálaszTörlés