2012. február 10., péntek

Project Life 2012


Imááádom Becky Higgins Project Life-ját! Tavaly év elején találkoztam vele először, és minden követ megmozgattam, hogy be tudjam szerezni. Akkor még Európában egyáltalán nem lehetett kapni, nekem végül Kanadából sikerült megszereznem, igen kalandos úton. Imádtam csinálni, és főleg imádom a kész albumot nézegetni!
Természetesen idén is mindenképpen folytatni fogom! De mivel tavaly 7 hónap alatt töltöttem meg az 1 évre szánt albumot, most szeretném kicsit visszafogni magam. Ezért a „one layout per week” módszer mellett döntöttem, vagyis minden héten 1-1 dupla oldalt töltök meg az albumban. Ahol pedig valami nagy „esemény”, sok fénykép miatt szükséges, plusz oldalakat teszek az albumba.
2011-ben az Amber editiont használtam, idén a Cobalt tetszett meg nagyon. De mivel az előző készletből még nagyon sok kommentkártyám, matricám és egyebem maradt + máshonnan is rendeltem + megkaptam Becky Higgins Cobalt készletének digi változatát (köszi, Szilvi!) + én is készítettem kártyákat, ezért úgy döntöttem, mégsem rendelem meg a kártyákat tartalmazó Core Kit-et. Viszont az albumot és a page protectorokat továbbra is Becky-től szeretném beszerezni. De sajnos az a page protector (bugyi) készlet, amit én szeretnék, még nem is rendelhető Európában. Talán majd április-május környékén juthatok hozzá...
De addig sem tétlenkedem, minden hét végén megtervezem, mi kerül azon a héten az albumba. A tervek, és a megírt kommentek egyelőre egy gyorslefűzőben gyűlnek. A fényképek pedig a számítógépen, de azt hiszem, hamarosan ezeket is előhívatom. Ne 2-3 hónap múlva kelljen szétválogatnom többszáz fényképet…
Meg is mutatom, hogy néz ki most az „elő-album”, a tervezési fázis. Hátha valaki még hasonló cipőben jár, mint én. Nem érdemes addig várni az album készítésével, míg ténylegesen kézhez kapja az ember. Így ha végre megérkezik a csomag, már csak annyi lesz a dolgom, hogy minden képet és kártyát a helyére tegyek benne :)
Ez a múlt heti oldalpár: 


1 megjegyzés:

  1. Jól előkészítetted, így tényleg csak be kell csúsztatni majd a cuccokat a helyükre.

    VálaszTörlés