2012. február 20., hétfő

Project Life - 7. hét

Nagyon tetszenek Marcy Penner Project Life oldalai! A varrások, a kis kiegészítők, feliratok. És főleg: ahogy ezeket a kisméretű képeket használja. Nem használ el külön helyet a képnek és a szövegnek, hanem egybe szerkeszti őket.
Valami hasonlóval próbálkoztam én is ezen a héten - és már a képeket is előhívattam hozzá!

Úgy tűnik, hogy a heti egy dupla oldal rendszer szerint a PL oldalaim a legtöbb héten úgy alakulnak, hogy egy egész oldalt (ált. a másodikat) szentelek egy fontosabb/nagyobb eseménynek, és a másik oldalra kerül az "összes többi".
Ez itt az "összes többi" :)

A második oldal az ovis farsangról:

És a kedvenc képem az időjárásról :)


Bárcsak már az album is meglenne hozzá...

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper! Nagyon tetszik, hogy nem töltöd ki telibe a fotó helyét, szóval az elrendezés nekem nagyon bejön!!! Köszi az említett oldalt, még nem ismertem. Ez az időjárásos fotó meg nagyon csúcs, milyen ötletes!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom Judithoz, az időjárásos fotó tényleg nagyon szuper. Nagyon tetszik az oldalad! Mish mash nekem is nagyon bejön, bár én maradtam a tavalyi verziónál. puszi

    VálaszTörlés