2012. március 5., hétfő

One Little Word - célfüzet


Újévi fogadalmak helyett – Ali Edwards One Little Word ötlete nyomán – egyetlen szót választottam az idei évre. Egy szót, ami összefoglalja mindazt, amit ebben az évben szeretnék elérni, megvalósítani. Egy szót, ami remélem újra és újra eszembe juttatja majd a célkitűzéseimet, és arra késztet, hogy tegyek a megvalósításért.
Készítettem egy „Célfüzetet” is, ami remélem kreatív módon is inspirálni fog, és újabb lökést ad, hogy a kitűzött célokat ne veszítsem szem elől.
Régóta szemezek a „smashbook”-kal, főleg, amióta a múltkori scrap-talin a kezemben is tarthattam egyet. Sokat gondolkodtam, mire tudnék egy ilyen szuper kis füzetet használni – most végre megvan a válasz. A megvalósítást egészen egyszerűen és s.k. képzeltem el: fogtam egy rakás sb papírt, fotókartont és akvarellpapírt, A5 méretre vágtam őket, és összespiráloztattam. Jó nagy spirállal, hogy legyen hova hízni a füzetnek. :)
Egyelőre még a borítója sincs kész, és persze a „megtöltés”, a célok elérése lesz a legnagyobb feladat. 

1 megjegyzés: