2012. március 7., szerda

Project Life - 9. hét

Íme a kilencedik hét:

Az első oldal:

A második oldalra megint egyetlen "esemény" került. Semmi különös, a vasárnapi játszózás. De már olyan régen nem voltunk játszótéren, és olyan régen volt ilyen gyönyörű napsütés, szóval sok jó kép készült a csajszikról.

És a részletek:
 Ezt a fánkos képet lehet, hogy előhívatom még1x, és a komment helyett csak egy nagy pipát teszek rá :)


 A mesekockás ötletért köszönet EzVicc Juditnak! Panninak nagyon tetszik ez a játék. Eleinte persze csak én meséltem, de aztán ő is felbátorodott, és nagyon jó kis meséket talált ki ő is!


És a kedvenc vasárnapi képem a lányokról. Zs. szemüvegében ott vagyunk mi is :)

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy Nektek is bejöttek a mesekockák :) (sajnos nem én találtam ki, én is úgy láttam) De milyen jól néz ki a Tiétek! Te rajzoltad? Annyira tetszik a róka, de a többi is nagyon aranyos!!!! Mi is kint voltunk a kiállításon, de kár, hogy nem találkoztunk :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én rajzoltam őket!
      A kiállításon nem sokat voltunk, talán egy fél órát, mert a beígért játszóházat nem találtuk, és nem akartam tovább próbára tenni Panni türelmét.

      Törlés