2012. március 23., péntek

Ifjúság anno 1946.

A scrap.hu márciusi vázlat kihívására készítettem ezt az oldalt.

Nagyikámról tervezek-készítgetek egy albumot, és a képek összegyűjtése során találtam rá ezekre a fotókra, különböző családi albumokban, cipősdobozokban és borítékokban... Az albumba a teljes sorozatot nem fogom tudni betenni, de mindenképpen szerettem volna kiemelni, megörökíteni ezeket a képeket.

Sajnos Nagyiék már nincsenek velünk, a családtagok meg nem nagyon emlékeznek, így csak tippelni tudtuk a képek elkészültének idejét. Olyan érdekes elképzelni, milyen lehetett az élet akkoriban, milyenek lehettek ők fiatalon. És ha jól tippelem az időpontot...

Megmutatom az eredeti vázlatot is:

Felhasználtam: My Minds Eye Ooh la la készlet (a cím szerintem annyira találó volt, hogy az oldalra is rákerült), Rayher miltonok és alapkarton, betűk: Scap Kreatúra.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon imádom ezt a fénykép sorozatot! Milyen szépek! Nagyon tetszik a színválasztásod! A kommented nagyon megható.
    (Én még megkérdezhetném őket, ha lenne ilyen fantasztikus képeim róluk :-) - Októberben lesznek 70 éves házasok!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok a nagyszüleidnek! Becsüld meg őket, és kérdezz tőlük sokat! Az enyémek sajnos már régóta nincsenek velünk, és csak mostanában kezdek rájönni, mennyi mindent nem volt alkalmam megkérdezni tőlük...

      Törlés