2012. március 23., péntek

Öbölpark - vázlat kihívásra

Megmutatom a másik oldalamat is, ami szintén a vázlat kihívásra készült.
Ez volt az eredeti vázlat:

És ezt az oldalt készítettem:

Tavaly október végén, talán az utolsó szép őszi napon az Öbölparkba kirándultunk.Gyönyörűen sütött a nap, és olyan meleg volt, hogy a sapkáktól, kabátoktól megszabadulva a puha pázsiton hemperegtünk, napoztunk, tornáztunk. Nagyon sok jó kép készült akkor, így előbb-utóbb mindenképpen készítek még egy oldalt, amin helyet kaphat még sok kép, és a komment is.

Régóta őrizgetem ezt a papírkészletet (Bo Bunny Love Bandit), de nem tudtam, mit kezdjek vele. De végre ez a szuper vázlat megadta azt az inspirációt, amire vártam :) 


A pöttyös betűket (American Crafts) a múltkori PeCsa vásárban vettem. Nem volt olcsó, de aaannnyira tetszik! Imádom őket!
A lepkéket Gybogitól kaptam karácsonyra, ezúton is köszi!

2 megjegyzés:

  1. Hogy ez milyen király oldal lett!!! Öbölpark merre található? A papír nagyon illik a képhez és a pöttyös betűkert egyszerűen nagyon oda vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Öbölpark a Kopaszi-gáton, Lágymányosi-híd budai hídfő mellett. Nagyon klasszul kiépített park, fűre lépni szabad táblákkal, szeretünk ide kijárni sétálni, játszózni, piknikezni, kavicsot dobálni a Dunába...

      Törlés