2012. március 13., kedd

Project Life - 10. hét

Sziasztok! Elkészült ez a hét is!
Nem történt semmi különös, így legalább nem okozott fejtörést, hogy melyik képet hagyjam ki :) Végre közeledik a tavasz, párszor már eljutottunk játszótérre. És a bölcsiből is kaptunk pár új fotót. Mindig örülök neki, olyan jó látni, mit csinálnak ott a gyerekek, hogyan esznek, alszanak, játszanak :)

Most először próbáltam arra törekedni, hogy viszonylag egységesen nézzen ki az egész dupla oldal. Az összekötő elem végül a kraft-karton vagy csomagolópapír-barna lett, illetve az írógéppel és Jane Austen fonttal írt feliratok.
A kommentkártyák innen-onnan gyűjtögetett freebie-k, amikre számítógéppel szerkesztettem a szöveget, és így nyomtattam ki őket.

Így néz ki a tizedik hetem:

Az első oldal:

És a második:





Részletek:

Ez a koszorús kép valami egészen furcsa színű lett... Azt hiszem, kénytelen leszek újra lefényképezni, előhívatni...

Ezt az oklevelet mi, szülők kaptuk a bölcsiben! 

1 megjegyzés:

  1. Na nekem ez a kedvencem! Tetszik, hogy úgy együtt van az oldalpár, egységes. Megint van egy kedvenc fotó, a főzelékes :) Nagyon tetszik, hogy a fotó fekete-fehér, a főzelék meg színes. Nagyon ügyes vagy. Mindig tanulok valamit Nálad :)

    VálaszTörlés