2012. március 9., péntek

'A Lightbulb Moment' & PL8 még1x

Tegnap, Becky Higginsnek, és egy Tracy nevű amerikai néninek köszönhetően átélhettem egy "Lightbulb Moment"-et (tetszik ez a szó) - vagyis megvilágosodtam! Hogyan lehet egy fényképalbumba, mondjuk a Project Life-ba betenni egy videót? A megoldás a QR-kód :)
A videót itt lehet megtekinteni. Nagyon hosszú, a lényeg kb. 7:50-nél, de már lelőttem a poént :)

Panni múltkori tornabemutatóján nem készítettem fényképeket, mert az egészet videóra vettem. Azóta azon gondolkodtam, hogyan örökíthetném meg ezt az eseményt a PL-ban is. A többi szülőtől próbáltam képet szerezni, de ők is mind videóztak... Vajon lehet a videóból képet kivágni? Hogyan? Erre most itt a megoldás, betehetem az albumba az egész videót is!
Közben ma a fénykép problémáját is sikerült megoldani, illetve rájönni, hogy milyen programmal és hogyan tudok a videóból fényképeket nyerni.
Így most mindkettő bekerülhet az albumba.

A 8. hét második oldala - ahonnan hiányzott még egy kép - végül így néz ki:
 Mutatom közelről is. A QR-kódot egyszerűen rászerkesztettem egy kommentkártyára, és azzal együtt nyomtattam ki. 

És itt a fotó, amit a videó képeiből raktam össze. Lehetne jobb is, ha rendes fényképekből készült volna, de azért szerintem így is jól látszik, milyen ügyes az én kicsi (nagy) lányom :)

És akit érdekel a videó, de nem szeretne a QR-kóddal vacakolni, megnézheti a videót itt is.

2 megjegyzés:

  1. Zseniális vagy! Tuti lett a kód, elámulok csak rajta, meg azon is, hogy mennyire ügyes a leányzód!

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett! Ás Panni milyen ügyes (tiszta izom) :-) Most jutottam ide, hogy megnézzem az oldalt.

    VálaszTörlés