2012. június 12., kedd

Project Life 23: Évzáró és ballagás

Múlt héten volt Panniék ovis évzárója, majd néhány nappal később az óvodai ballagás.
A csoportjuk nagy része iskolába megy már, 6-7 gyerek marad csak az oviban. Így az évzáró egyben a csoportos búcsúztatás is volt. A "rendes" évzáró műsor után (ahol Panni volt a mesélő, és nagyon ügyes volt! Gyönyörűen, hangosan, érthetően mondta a szövegét, egyáltalán nem tűnt lámpalázasnak, nagyon büszke vagyok rá!) a nagycsoportosok külön verssel, énekkel búcsúztak, a maradó középső csoportosok pedig elbúcsúztatták őket. Ajándékot is kaptak, végül egy kis fogadáson, stílusosan kék delfin tortával ünnepeltünk.
A szokásos óvodai juniális a nagycsoportosok ballagása is egyben. Minden csoportból, az összes nagycsoportos együtt lépett fel, énekkel, tánccal búcsúztak az ovitól. A műsorhoz népviseletbe öltöztek. A lányok ezt különösen élvezték, nagyon tetszett nekik a gyönyörű pörgős szoknya. (Bár a nagy melegben biztos nem volt kellemes a harisnya-alsószoknya-felsőszoknya...)
A ballagós műsor után Panni még az angolos csoportjával is fellépett, néhány dalocskával bemutatták, mit tanultak 1 év alatt.
Panni idén kézműves szakkörre is járt, az év közben készült alkotásaikat egy kiállításon lehetett végre megnézni.
A műsorok után a szokásos juniális-program következett, arcfestés, ugrálóvár, tombola, stb.

Az oldalakra más nem is került most. A ballagós oldalra 2 nyitogatós fotót tettem, így plusz oldalra csak Panniék ballagós tablóképét fogom betenni (amit én rajzoltam és fotosoppoltam :D ).
Kicsit aggódom amúgy, hogy túl vastag lesz az albumot ezzel a sok plusz oldallal. De tegnap, Maryann Perry oldalát nézve megnyugodtam, hogy én nem is használok túl sok "insertet"... :)

A sok duma után pedig jöjjenek a képek: 
 
 
 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése