2012. június 27., szerda

Tour de Pelso

Nagyon büszke vagyok Pistire! Kitűzött magának egy célt, keményen dolgozott érte, és végül el is érte! Június elején körülbringázta a Balatont. Ráadásul a 204 km-t a tervezettnél egy órával gyorsabban, 6 óra alatt tette meg!

A verseny számomra is élmény volt, talán mert személyesen is ott voltam: én vittem le hajnalban Siófokra, drukkoltam neki, vártam a célban...
Mindenképpen szerettem volna ezt egy oldalban is megörökíteni, és az egyik júniusi vázlat éppen kapóra jött.

A nagy kerek formáról nekem egyből egy biciklikerék ugrott be. Kartonból készítettem hozzá sablont, ezt fröcsköltem le kék akrillal, majd száradás után még egy kicsit maszatoltam rajta színes tintákkal. A sok-sok átlátszó gombbal a vizet próbáltam érzékeltetni, és a biciklit a rengeteg kerek formával.
 
 

Felhasználtam: Rayher alapkarton és miltonok, a bal oldali papír Cosmo Cricket, térkép egy régi iskolai atlaszból, betűmatricák: Basic Grey, madzag, egy marék gomb, sk. pecsét, washi tape. A kis fogaskerekeket a régi nyomtatóból szereltem ki, és akrillal festettem :)

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok a férjednek! Méltán büszke lehetsz rá.
    Csodálatos oldal született az élményeidből.

    VálaszTörlés