2013. március 15., péntek

Nem fa...

Múltkor már írtam a farsangról, és Panni jelmezéről, amivel megnyerte az elsősök jelmezversenyét. Most készítettem róla egy nagy oldalt is.

Az alapötlet (megint) Beus egyik oldala volt. (Annyira szeretem az oldalait, mindig olyan jó kis inspirációkat tudok tőle meríteni.)
A hátteret festettem, pacáztam, maszatoltam, pecsételtem. A nyilak sablonnal és színes tintapárnákkal készültek, a kígyót pedig akvarell ceruzával rajzoltam-festettem. A mozgós szemeket Esztertől kaptam karácsonyra (Köszi, nagyon jól jöttek most! :))

Amikor Panni felment a színpadra a jelmezbemutatóhoz, Magdi néni, a műsorvezető "FA"-ként mutatta be, de Panni kijavította, hogy ő nem fa, hanem fára tekeredett kígyó. Azt hiszem, ez a magabiztossága is hozzájárult ahhoz, hogy végül az övé lett a legjobb jelmez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése