2013. március 1., péntek

Életképek február - Mozi Sofieval

Az Életképek kihívás februári dátuma február 14. 18-19h volt.
Én moziban voltam Valentin napon, egy barátnőmmel. A cége szervezett páros mozizást, és mivel a férje éppen nem ért rá, elhívott engem. Egy jó kis francia romantikus vígjátékot néztünk meg, nagyon tetszett. Az oldalra rátettem a film plakátját is.

Az oldalt Beus London Eye oldala inspirálta, de végül addig variálgattam, míg teljesen más lett, mint amit eredetileg terveztem. Elég nehezen boldogulok ezekkel a kicsi oldalakkal, amik a PL-be kerülnek.


Az 'E' fölötti pacát azt hiszem, át fogom rajzolni csillagnak, mert így elég zavaró, olyan, mintha ékezet lenne...

1 megjegyzés:

  1. De jó! Nagyon szuper lett! És ez az első scrap alkotás, amin szerepelek :-)))))

    VálaszTörlés