2013. február 28., csütörtök

Photo a day - Február második fele

Már ötödik hónapja csinálom FMS photo a day kihívását.
És most először kezdem picit unni. Illetve inkább... volt néhány olyan téma, amihez nem volt kedvem fotót erőltetni, mert helyette olyan érdekes dolgok történtek, amiket viszont szerettem volna megörökíteni.
Így ebben a hónapban, főleg a vége felé van néhány olyan fotó, ami nem követi az előre megadott témákat.

#17 - In your hand - valójában ez Pisti keze, és Zsófié, de én fényképeztem :)
#18 - Something you don't like - Panni felkelési hisztijét, minden áldott reggel...
#19 - I AM reading a book - könyvtárban voltunk Zsófival
#20 - Where you stood - egy fa alatt, amin kígyó tekergett - elkészült Panni jelmeze
#21 - FULL - Full of life - My heart full of love - A day full of fun with Zsófi
#22 - Makes you smile - Zsófica a farsangon, legjobb barátnőjével, Kincsővel. Kincső ráadta Zsófira a katicasapkáját :)
#23 - A word - séta közben megláttam ezt a reklámtáblát, és muszáj volt lefényképeznem :D
#24 - Olyan édesek és békések, amíg együtt mesét néznek a kanapén (egészen addig, míg el nem kezdik egymást lökdösni...)
#25 - On your bedside table
#26 - Büszke vagyok magamra, hosszas tervezgetés után végre TÉNYLEG nekiálltam itthon tornázni
#27 - Play - Még legózás közben is királylányjelmezben
#28 - Upside down



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése