2013. február 19., kedd

Boldog szülinapot, Zsófica!

Éppen egy hónappal ezelőtt, január 19-én ünnepeltük Zsófi 3. szülinapját. Itt voltak a rokonok, volt ajándékozás, torta, játék, szóval a "szokásos". A tortát idén inkább a cukiból rendeltük, hogy végre meglegyen az a lepke alakú, amit szerettünk volna. Tavaly én próbálkoztam, de végül valami egész más lett a dologból :)

Ezek az oldalak az idei "PL" albumomba készültek. Az alapkoncepció az A4-es lapra való fényképragasztgatás, de úgy látom, elég sok kisebb, négyzet alakúra vágott lap is kerül majd bele.  Hiába, nem tudok elszakadni a négyzet alakú kompozícióktól :)

A hátteret "szokás szerint" festegettem és fröcsköltem, de ezen kívül nem sok díszítés került az oldalakra, 1-2 papírfecni, szalag, csipi...  A fekete kockás szalag Eszter karácsonyi ajándékából, pont illett Zsófica ruhájához :) A címfeliratot Sizzix-szel vágott betűk negatívját sablonként használva rajzoltam.
 Valami ilyesmik lesznek majd a "normál" PL oldalaim idén. Legalábbis ezt tervezem...
 És így néznek ki az oldalak az albumban:
 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése