2013. február 10., vasárnap

Embrace Life

Nagy kedvencem Anna-Maria Wolniak és az ő stílusa, így nagyon megörültem, amikor megláttam, hogy Edit éppen tőle választott egy oldalt a scrap.hu februári vázlatkihívására.
 Imádtam készíteni! A háttér sugaras megoldása szintén Anna-Mariától kölcsönzött ötlet. Egyetlen bajom, hogy sajnos a sok festegetéstől jól behullámosodott a lap, de majd az albumban kisimul :)
A háttér festéséhez az Esztertől karácsonyra kapott tortacsipkét használtam sablonnak, köszi még1x, pont jó volt ide a mérete!
 Aki ismer, tudja, hogy a narancs nem igazán az én színem, de most valahogy nagyon megtetszett ez a színösszeállítás. Persze papírom nem igazán volt hozzá, végül különböző készletekből nagy nehezen sikerült összeszednem őket. Van közte két különböző készletből való Echo Park-os papír, Aldis és no name hobbiboltos is. A narancssárga csigásat Sipikétől kaptam, végképp fogalmam sincs, honnan van.
A pöttyös pecsét így készült: sima irodai lyukasztóval lyukasztgattam dekorgumi pöttyöket, és azt ragasztottam fel egy műanyag lapra,  kb. 5 perc alatt megvolt az egész. Már vagy egy éve készült a pecsét, de most végre használtam is :)  A Hello felirat még a táborban készült mintadarab.


A tavalyihoz hasonlóan idén is készítek egy smashbook formátumú tematikus naplót. Ehhez idén is választottam egy "egyetlen kicsi szót", ez 2013-ban az EMBRACE.
Az album első lapja a fenti 30x30-as oldalhoz nagyon hasonló lett.
 
 

1 megjegyzés:

  1. Tetszik! Múltkor megnéztem Anna-Maria Wolniak blogját is, az is inspiráló!

    VálaszTörlés