2013. február 15., péntek

Project Life 2012. október

Jó régen nem mutattam már a PL albumot, ennek pedig az az oka, hogy 3 hónappal el voltam maradva. De végre végre sikerült befejezni, úgyhogy mutatom is az októberi oldalakat.

Októberben kezdtem bele Fat Mum Slim Photo a day kihívásába. Igyekszem mindig olyan képet készíteni, ami az adott napi témába vág, de ugyanakkor a mi életünkre is jellemző. Ezeket a fotókat szerettem volna a PL-be is betenni. A végeredmény nekem tetszik, de rettentően macerás volt elkészíteni, minden egyes kártyát méretre vágni, megrajzolni, színezgetni... Ez volt az egyik fő oka az elmaradásomnak.
 
Innen egy fotó még hiányzik, valahogy kimaradt az előhívatásból, ezt még pótolnom kell.

 
 
 A photo a day képek után bekerült még 1-2 összeállítás néhány fontosabb eseményről. Elsőként kedvencemről, a kovácsszénájai hétvégéről. Kommentet nem írtam, végül is már egy egész minialbumban leírtam, mik történtek.
A következő oldalon összegyűjtöttem az idén faragott tököket, és ide került a Csili tökfaragó versenyén kapott oklevél és egy újságkivágás is.
 
 
 Másik kedvenc: az Öbölpark, ezeket a képeket is mutattam már több helyen, 30x30 oldal is készült belőle.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése