2014. november 22., szombat

Idén sem ültem tétlenül...

Kedves Mamikám, és ha valaki még rajta kívül olvassa...
Megkaptam a szemrehányást, hogy már milyen régóta nem írok ide, így megpróbáltam összeszedni, mivel is telt az elmúlt majdnem egy év.
Sokat rajzoltam, art journaloztam, és még a "PL" albumba is készült néhány oldal.
Melyikkel kezdjem?

Talán a rajzolás volt, ami leginkább végigkísérte a 2014-es évemet.
Január végén kezdődött Tina tavaszváró rajzkihívása. Utána vettem meg (az első) Moleskine rajzfüzetemet. Sokszor vittem magammal, leültem a városban rajzolni, Sipikével rajzoltunk itt Erzsébeten, a Tündérligetesekkel Vácott. A nyaralás alatt is minden nap rajzoltam.
Szeptember óta havonta járok a Tündérliget alkotócsoportba, és elvégeztem Tina fantáziaarc-rajzoló tanfolyamát is.
Ezekből a rajzokból mutatok most néhányat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 megjegyzés:

  1. Kriszti, annyira jók a rajzaid! A betűíró tudásodat meg nagyon irigylem.

    VálaszTörlés