2014. november 26., szerda

December Daily 2014 - az üres album

Idén megint valami újat tervezek (legalábbis számomra új technikát próbálok ki): régi könyvből készítem a decemberi albumot.
Az alapanyagot nagynénémék padlásáról túrtam, és még nyáron, a tarjáni scrap táborban kezdtem el.
Alapjaiban fehér-arany-kicsi piros albumot tervezek, de biztos, hogy nem tudok megállni ennyi színnél. És szokás szerint sok rajz, sok festés, nagyjából semmi scrapbook papír - valami ilyesmire számíthattok.
A borító persze még sehogy sem áll, számomra mindig ez a legnehezebb. Most még az is hozzájön, hogy nem is akarom előre megcsinálni, mert fehér lesz, és félek, hogy a festegetés közben összemaszatolnám.

A belső borító viszont már kész van, illetve az első két oldal. Egy karácsonyfás áttört shaker-box, és egy kis rajz. Az eredeti szövegből pár sort megtartottam, mert nagyon illettek az album elejére.

És pár üres oldal - kíváncsian várom, milyen lesz, ahogy szépen lassan telnek majd a lapok...





Télapó-ügyben már kicsit előre dolgoztam :)

5 megjegyzés:

  1. Huhh, ez nagyon durva! Mennyire jól rajzolsz már, le vagyok hidalva!
    Eredetileg én is egy könyvet kezdtem el, de azt a kisebbik fiam elkunyizta és most ő csinálja :)
    Nagyon jó ötleteket láttam, ezek közül a gépkapcsosat biztos le fogom nyúlni :) Ui: Gigitől találtam ide és további jó alkotást!

    VálaszTörlés
  2. Lehidaltam, és hídban oda és vissza rohangálok... :))
    Elképesztően klassz, Kriszti! Szépséges szép a kandallós oldalpár a shakerbox fenyőfával. A többi oldal is szép lesz, de, ami nálam mindent visz az Hodor... Nagyot nevettem! Ja, és a borítót én is a végérre szoktam hagyni...

    VálaszTörlés
  3. Kösziköszi, lányok!
    Ányi, nyugodtan, erről szól az inspirálódás, nem? A jó ötleteket átvesszük, tovább gondoljuk, és valami még jobbat készítünk belőle.
    Gigi, vizális típus vagyok, elképzeltem ezt a hídban oda-vissza rohangálást :))))

    VálaszTörlés
  4. Ó, Mamáááám! Lementem hidasba... Micsoda rajzok, gyönyörű lesz és külön szívem csücske, hogy régi könyvbe készül!!!

    VálaszTörlés