2014. december 6., szombat

December Daily - a borító

Elkészült az album borítója! Elég kis egyszerű lett szerintem, gyakorlatilag csak a cím van rajta, de mégis nagyon tetszik!
A könyvet először két rétegben fehérre festettem, majd bevontam fehér vászonnal (egy régi nadrág anyagával) aztán ezt is lefestettem fehér gessoval. Erre kerültek gélpasztával a csillagok, amibe arany csillámport szórtam.
Majd Zsófi kezét arany festékkel bekentük (mondanom sem kell, nagyon tetszett neki), és ezzel pecsételtem a címhez az alapot.
Erre egy kis arany csillámragasztóval firkáltam még, majd ráragasztottam a chipboard betűket, amiket szintén fehérre festettem, glossyval és arany csillámporral tettem csillogóvá.
Magamat ismerve jó pufi album lesz, így egy réges-régi miltonkapocs és pékzsineg felhasználásával "zárszerkezet" is készült, plusz pár lógó kis apróság és kész is.
 
 
Nagyon hezitáltam, hogy elkészítsem-e előre a borítót, mert tudtam, hogy fehéret szeretnék. Viszont a fehér ugye hamar koszos lesz. Főleg nálam, hiszen sokat rajzolok, festek az albumba, szóval óhatatlanul össze fogom kenni valamivel. 
És igen, már pár nap után látszik, hogy koszolódik a hátulja. De mivel az egész le van kenve gessoval, a kosz egy része talán letörölhető, ha meg mégsem, újra lehet festeni :)

1 megjegyzés:

  1. Micsoda csillogás-villogás lett az eleje! Bejön az alap kialakítása (megint), s a maradék betűk felhasználás is! Éljen a recycling! Szép lett a borítód (enyém még pőre)!

    VálaszTörlés