2014. december 26., péntek

December 16-23.

Lassan két hete beteg vagyok, így csak igazán minimál oldalak készülnek a December Daily albumomba - de készülnek!
Megmutatom, hol tartottam 24-én délelőtt, azóta persze nem haladtam vele semmit.


16: Zsófi balettbemutatója - a sok rózsaszín balettruha miatt az egész oldal rózsaszín díszítőket kapott, így eléggé kilóg a fehér-arany-piros albumból. A párját is ilyenre próbáltam készíteni, nem túl sok sikerrel.
A chipboard feliratot átmenetesre színeztem, a felét filctollal, a másik felét bélyegzőpárnával. Utána került rá a glossy - ami mint kiderült, megváltoztatja kicsit maga alatt a színeket. Így a másik oldalra készített feliratnál, két nappal később már nem tudtam eldönteni, melyik árnyalatú filctollal színeztem. Hát nem ezzel, mert ez meg inkább narancssárga lett.

Itt következik egy oldal az FMS Gift Exchange játékról - hamarosan ezt is elmesélem, és az oldalt is megmutatom külön. Itt még félkész volt, mert a dobozt csak 24-én este bontottam ki.

19: Egy egyszerű kis rajz, kis fotó és sok komment, semmi extra egy egészen hétköznapi napról.


20: Koncert a Mátyás templomban - na itt sikerült másodszor jól megfáznom. A fotó zsebként van felragasztva, alá dugdostam a koncertjegyet és a szórólapot, ezek alatt olvasható a komment. A koncert előtt jól megáztunk a szakadó esőben - ekkor volt az a nagy dörgős-villámlós vihar, amiben kénytelenek voltunk vagy negyed órát kint ácsorogni... Koncert szervezésből egyes, de a koncert azért jó volt :)


21: Állatsimogatás a közeli Jászolnál. A másik oldal még félkész, ez a 22-23-i tennivalós lista, még be kell fejezni, kipipálgatni, kicsit díszíteni...



23-án kínait ettünk, hogy ne kelljen a karácsonyi előkészületek közben még a főzéssel is bajlódni. Ezek voltak a szerencsesütikben.
Az oldal alapja kivételesen nem festve van, hanem egy nagy tortacsipke került középre. Jobb oldalra kerül majd a karácsonyi sütisütögetés, így ez jobban illett a témához.


A karácsonyi oldalakat majd egyben készítem, aztán jön még egy nagyobb különálló rész az album végére, a szilveszteri "telelésünkről". Hamarosan mutatom ezeket is!

Addig is boldog, békés ünnepeket kívánunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése