2014. december 6., szombat

December 1-2.

Megmutatom az első két oldalpárt a december albumomból.
Az első nap témája természetesen az adventi naptár. Idén minden nap egy kis kártyát is kapnak a lányok, ami valamilyen közös programra, játékra hívja őket. Első napra vicces frizurakészítést találtam ki, különös tekintettel Apára, akinek már szintén elég hosszú a haja a fodrászoláshoz :)
Meg kell mondanom, eléggé megszenvedtem a sokfotós scrapbook oldal összeállításával, látszik, hogy nagyon kijöttem a gyakorlatból. Külön megnehezítette a munkámat, hogy már korábban (még nyáron, mikor elkezdtem a könyvvel foglalkozni) ezt az oldalt kilyukasztotam, és egy jó nagy arany mintás pausz ablakot készítettem bele. Akkor jó ötletnek tűnt, most nem nagyon tudtam vele mit kezdeni.

A második oldal egész más lett, sokkal egyszerűbb, gyakorlatilag csak egy felirat az egész.
Mostanában elég sokat veszekszünk reggelente, a gyerekek is fáradtabbak, alig tudnak reggel kimászni az ágyból, nem akarnak készülődni, felöltözni, stb. Ezen a héten szinte minden reggel elkéstem miattuk a munkából. És ekkor találtam ezt a mondatot, nagyon megfogott, igen, én is ezt szeretném, BÉKÉS adventet és ünnepeket.
Gesso és arany akril alapozás, tussal egy kis kalligráfia, pár pirosra színezett chipboard és csillámkarton csillag (utóbbiért köszönet Sipikének).


3 megjegyzés:

  1. Ó, de szeretem, szépséges szép oldalpárok ezek. Az alap és a döntött elrendezés nagyon tetszik! Ünnepi és vidám lett a fotóktól, a sztoritól és a vörös díszítőelemektől. Az abszolút kedvenc az idézet és a felirat stílusa. Inspiráló nagyon!

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :D
    A döntött elrendezést kicsit a kényszer szülte, a már meglévő ablak miatt. Sokat játszottam a piros kiegészítőkkel, hogy az oldalt sikerüljön egyensúlyba hozni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de, sokszor van úgy, hogy a kényszerű korrekciók kapcsán jönnek a klasszabbnál klasszabb ötletek. Nem sokan tudják majd később, hacsak nem mentegetőzöl majd évek múltán is (nyilván nem fogsz), hogy ezt nem is így akartad. :) Jó ez így!

      Törlés