2014. december 17., szerda

December daily - dec. 13-15.

December 13. Luca napja, és a "ledolgozós szombat".
Pisti dolgozott, Panninak Luca napi játszóház volt a suliban, én Tinával alkottam, Zsófira a Nagypapa vigyázott otthon.
Régóta szerettem volna kipróbálni ezt az egyszerű de mutatós elrendezést. A kis négyzetek közül 3 felhajtható, alattuk olvashatók a kommentek. Pl. hogy Panniék Luca nap alkalmából pogácsát sütöttek a suliban, bennük fiúnevekkel, amiből megtudhatták jövendőbelijük nevét. Panni leendő férje: MÁRK. Sajnos az eredeti cetlit nem hozta haza, így csak lerajzoltam egy pogácsát, benne a cetlivel, nehogy feledésbe merüljön ez a jóslat. Már csak röpke 15-20 év, és kiderült, igaz-e?


December 15-én délután az ovi karácsonyi ünnepségére mentünk a Csili Művelődési Központba, ahol az óvónénik műsora után kézműveskedés és tombola is volt. A meghívót Zsófi rajzolta arany és ezüst ceruzával, nagyon tetszik. Nagy művész lesz a gyerekből, ezért a rajzáért (és a hátulján lévő belépőért) 1500 Ft-ot fizettem! A rajz kinyitható, a belső felére kerül majd még egy fotó az előadásról. A kommentet itt is, és a másik oldal kinyitható ablakainál is Ikeás karácsonyi matricákra írtam.
Ennek az oldalpárnak amúgy különleges az alapozása: nem festettem, hanem egy selyempapírt ragasztottam fel rá, a ragasztót alaposan megszórva csillámporral. Erre került még egy réteg struktúrpaszta pöttyös stencillel. A jobb felső sarokban lévő arany minta pedig egy csillámtetkó, ami mint kiderült, papírra is igen jól és tartósan ragad.

1 megjegyzés:

  1. Überbrutál az a pogácsa. De, az egész oldal nagyon tetszik, meleg, barátságos, családi és olyan szép..., hogy mindenki ujjlenyomata benne van, szó szerint. ♥ Tündéri az egész.

    VálaszTörlés