2012. május 28., hétfő

Májusi vázlatok kihívásra

A hosszú hétvégén volt időm egy kicsit szkreppelni, elkészült mindkét oldalam a vázlat kihívásra.

Az elsőhöz az egyik kedvenc képemet választottam Zsófiról, itt még csak két hetes kis apróság volt.
Sok mindenben hasonlít ez a 2 oldal a múltkori hintás oldalhoz. Ezen pl. szintén átvarrtam a címet. Nagyon tetszik ez a megoldás, jól is néz ki, és talán a betűk sem esnek le olyan könnyen.
 
 
Fancy Pants Dancing Girl készlet elemeit használtam főleg, és még mindenféle maradék papírokat (Bo Bunny, Becky Higgins, Rayher). Felhő csipi Adrienntől, nyomtatott feliratok daisyd's, horgolt szív és lepkék Gybogitól karácsonyra (imádom őket, köszi!), és egy marék gomb.
Ez az eredeti vázlat, amit a kép iránya miatt tükröztem.

A másik oldalhoz egy tavaly nyári kirándulásos képet választottam, Apukámmal és a csajszikkal mentünk fel a Normafához, kisvasúttal.

A fényképe elég fura színű lett. A cím nem narancssárga, inkább pirosas, az alatta levő papír pedig fakózöld... A részletfotókon kicsit jobban látszik.
Az alap sima fehér karton, amit akvarell ceruzával szép szivárványszínűre színeztem (jó hullámos is lett tőle a papír...) Felhasználtam még pár maradék papírt, és csipiket Adrienntől (címfelirat és a nyilas tábla).
És végre használhattam új kedvenceimet, a dekortapaszokat is! 
 

A második oldal vázlata
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése