2012. május 14., hétfő

Project Life - 19. hét

Újabb eseménydús, érdekes hét van mögöttünk! Ami persze megint azt jelenti, hogy nem fértem bele a dupla oldalas keretbe. Ezen a héten két plusz lapom is van: az egyik az óvodai anyák napi ünnepségről, a másik pedig.... meglepetés. Számunkra is az volt :)

 
 

Pisti újabb bringás versenyre ment, ezúttal 120 km-t tekert a Velencei-tónál. Én pedig - hol tart már a tudomány! - élőben követtem a neten!

+1: Anyák napja az oviban: Egy sima A4 fotokarton két oldalára ragasztottam a képeket, minimális kis díszítés és sok komment.

+2: Egy levél a Télapótól! Még novemberben írtunk neki Pannival, és kicsit csalódott voltam, hogy nem válaszolt. De úgy látszik, a sok munkája miatt csak most ért rá írni... :)

Találós kérdés: A piros orrú rénszarvast, Rudolfot mindenki ismeri. De azt tudjátok-e, hogy hívják Joulupukki hűséges kutyáját?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése