2012. május 29., kedd

Zsófi 2 éves - oldal

Nagyon termékeny voltam az elmúlt napokban, így most újabb oldalt mutathatok. Elkészült az első igazi liftelt oldalam, Michelle Filo alkotása alapján.

Annyira megtetszett ez az oldal, hogy szinte mindent átvettem belőle:  nemcsak az elrendezést, de a papírkészletet is (Fancy Pants Dancing Girl). Igaz, a vázlatot a kép elrendezése miatt tükröztem.
A kép Zsófi 2. szülinapján készült, és nagy kedvencem. Ritka pillanat, hogy nyugton ült, ilyen komoly, elgondolkodó tekintettel. Egyáltalán nem jellemző rá... :)

Nagyon tetszik a papíron a varrás, így a kis kockákat és a csíkot is varrtam. A címet csillámragasztóval rajzoltam fóliára, és száradás után körbevágtam.





Ez pedig az ihletet adó eredeti oldal, itt is megnézhetitek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése