2012. augusztus 4., szombat

Project Life - 26-27. + 29. hét

Szépen pótolgatom a lemaradásomat, de most csak a 2 kedvenc oldalamat mutatom az újak közül.
A 26-27. hétről csak 1-1 oldalt készítettem, és középen van még egy plusz "oldal".


26. hét: Panni RG táborban volt a héten, Zsófival sokat játszottunk itthon. Délutánonként a medencében pancsoltak, mert kánikula volt. Megnéztük a Tartuffe-öt Petibácsi rendezésében és az osztályának előadásában - az albumba a színlap került be.

27. hét: Folytatódott a kánikula, így Zsófit inkább bevittem a bölcsibe, ott délelőtt-délután is tudtak pancsolni az árnyékos udvaron, míg mi Pannival itthon izzadtunk a 34 fokos lakásban.
Szombaton Ausztriában voltunk bevásárolni, gyerekek nélkül. Olyan jó volt kicsit kimozdulni! Sok olyasmit is vettünk, amit itthon nem kapni, vagy csak finom, emlékezetes, stb. Kedvencem az Innocent gyümölcslé, aminek annyi jópofa feliratok vannak körben a dobozán, hogy nem volt szívem kidobni. Így szétvágtam, és ez lett a heti plusz oldal alapja, a hátoldalára rátűztem-ragasztottam a többi dolog csomagolását, blokkot, stb.
Parndorfban a parkolóban az Astanás bringás csapat kamionjával, autóival, és főleg, szuper biciklijeivel találkoztunk. Pistinek hatalmas élmény volt, amúgy is Tour de France lázban ég. Az ott készült fotót fel is tette a FB-ra, és sokan tényleg elhitték, hogy kint járt a Tour-on :)
Jó lett volna, talán majd jövőre :)
 
 

29. hét: Idén eddig ez a kedvenc hetem, élményekben és PL-ban is! Panni Nagyinál nyaralt, Zsófival kettesben voltunk itthon, és rengeteg programot csináltunk. A kommentkártyákat és az egész oldalt a vadasparki kirándulás ihlette. Sipikének köszönet a Mr. Campy papírokért, szuperek, imádtam őket!

 A kommentkártyára rátűztem az emutollakat, amiket a Harmónia Házából hoztunk. Mivel a page protectoron ezen az oldalon nincs nyílás, egy kicsit kivágtam, hogy ki tudjon lógni belőle, illetve inkább azért, hogy legalább a toll egy része ne szabadon legyen, és a kártyához tudjam rögzíteni.
 Kinyitható komment, hogy legyen helye a "regénynek".
 Az A5-ös betétlap egyik oldalára a Margit-szigeti kirándulás, a másik felére Panni Nagyiéknál töltött hete került.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése