2012. augusztus 31., péntek

Project Life 31.

Múltkor írtam már Gergőék esküvőjéről és a Kékes Csúcstámadás bringásversenyről. Ezek az események az albumban is külön oldalakat kaptak.

Gergőék nagyon jópofa esküvői meghívót küldtek: egy sima fehér papírból hajót hajtogattak, a tetejére pedig fogpiszkáló-zászlót tűztek. Természetesen be kellett, hogy kerüljön az albumba!
Ráadásul kék borítékban küldték, így ennek a tetejét hullámosra vágtam, és beleragasztottam a kis hajót :)
A hely már megint kevés volt, így néhány képet egy kis extra oldalra tettem:
 
Ezeket csak simán egy A4-es fotópapírra nyomtattam, amit félbehajtottam. Így néztek ki eredetiben:
Bringásverseny:
 A célkapu fényképből kivágtam a belső részt, ide került a komment, amit Pisti írt meg.
Most látom, hogy a pöttyös rudi melletti képről még hiányzik a felirat, kéne rá egy Nr. 1! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése