2012. szeptember 7., péntek

És még három

Lassan készülgetnek az oldalak Panni ovis albumába.
Megint mutatok hármat.
Az első kettő ismét a vázlat kihívásra készült. Szeptemberben Rika hozott két szuper és trendi vázlatot, amik nagyon megmozgatták a fantáziámat. A két vázlatból ismét egy oldalpár született.

Sokat gondolkodtam, hogy a kifejezetten az oviról, ovis évekről szóló albumba bekerüljön-e a testvér érkezése, de végül úgy döntöttem, hogy ez a nagyon meghatározó esemény, a testvérré válás az ovi szempontjából is fontos volt.
Az eredménnyel nem vagyok teljesen elégedett, mert annak ellenére, hogy egy papírkészletből dolgoztam, és a kiegészítőket is próbáltam összhangba hozni, a két oldal valahogy mégsem lett egy pár. Na mindegy. Lesznek ennél még sokkal kevésbé egymás mellé illő oldalak is az albumban :)
A varrást nagyon élveztem, kár hogy csak ilyen kevés látszik ki belőle. Ismerkedem a Mamitól megörökölt varrógéppel, (alig 1 évvel öregebb nálam, hatalmas orosz vasdarab.)  Egyelőre az alsó szálból nagy gombócokat készít, nemtom miért, úgyhogy itt csak a lyukakat készítettem vele, jó girbegurbára, aztán kézzel varrtam a cérnát :)
 
 
 

Felh: Fancy Pants dancing girl papírok; lepkék, nyilak és Gyönyörű gomb: Scrapfellow

Most szerdán volt scrap klub, amire sajnos nem tudtam elmenni, mert az utolsó pillanatban sikerült lebetegednem. De azért az oldalt, amit ott készítettem volna, befejeztem. Az oldal vázát, illetve alapjait szintén Rika adta meg. Ebből kellett tovább dolgozni.
Megmutatom a kiindulási alapot:
Én ezt az album fűzése miatt tükröztem, és végül ez lett belőle:




A Scrapdekor betűket még Adrienntől nyertem, a Hello felirat pedig a táborban készült :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése