2012. szeptember 28., péntek

Project Life - augusztus

Most nézem csak, milyen régen nem mutattam PL oldalakat, pedig készülnek ám szépen, sorban.
Augusztusban az események miatt nem igazán ragaszkodtam a heti bontáshoz.

32. hét: az első olyan hetem, amikor összesen 1 db fotó került az albumba. A többi pedig: karszalag (uszi, Sziget), játék- és parfüm csomagolása, Body Shop szatyor darabjára írt komment az újabb ausztriai kirándulásról, és egy újságkivágás a londoni olimpia emlékére.

Augusztus közepén - amíg mi a lakást festettük, a gyerekek 1 hétig Nagyiéknál voltak. 
A külön oldalra került két képet is ott festette Panni.
 

Amíg a gyerekek nyaralgattak, mi keményen dolgoztunk, és kifestettük a lakást + szobát cseréltünk a gyerekekkel. Természetesen erről is készült egy dupla oldal az albumba.
 

Aztán hazajöttek a gyerekek, és birtokba vették az új szobájukat. Nagyon tetszett nekik! 
 

A nyár utolsó hetében Zsófi már ment bölcsibe, így kettesben voltunk itthon Pannival. Játszottunk, rajzoltunk, készültünk az iskolára.
 
 
 
 

A nyár végére még készítettem egy oldalt az iskolai készülődésről, és arról, hogy mennyire várta már Panni az iskolakezdést.
A baglyos csomagolópapír az IKEÁból van, ebbe csomagoltam Panni füzeteit. 

És szeptember 3-án elkezdődött az iskola! Legközelebb megmutatom a szeptemberi oldalakat is! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése