2012. október 2., kedd

Photo a day - October 2012

Azaz minden napra egy fotó.
1-2 héttel ezelőtt a FB-on találtam rá az ausztrál Chantelle, vagyis Fat Mum Slim októberi fotókihívására. Már régóta terveztem, hogy részt veszek egy ilyen kihíváson. Most azért is kapóra jött, mert az utóbbi időben nagyon ellustultam fotózás terén, lassan már a PL-hoz sem készítettem elég képet. Úgyhogy nem is volt kérdés, hogy ebbe bele kell vágnom!
Sőt, még Pisti fantáziáját is megmozgatta a dolog, úgyhogy mindketten részt veszünk ebben a játékban.

Íme a napi fotótémák:
Sabee oldalán elolvashatjátok magyarul is.

Ez az én első fotóm:
Itt álltam ma reggel: amikor iskolába vittem a nagylányomat.
Panni hátán az új iskolatáskája, amit a hét végén kapott, csupa rózsaszín, lila és csillámos, ahogy kell. A régit nem szerette, túl nagy volt neki. Nem baj, jó lesz majd pár év múlva :)

És Pisti képe: itt állt - egész nap, a kávégép sötét oldalán :)


1 megjegyzés:

  1. Üdv Kriszti a fotós játékban!! :)) Örülök, hogy Te is csatlakozol hozzánk :)

    VálaszTörlés