2012. október 27., szombat

Photo a day #26-27.

Úgy látszik, most már mindig kettesével rakom fel a kihívásos képeket... Ez van...

#26 - Listening to, vagyis ezt hallgatom/erre figyelek:
Ez a bácsi itt Várhalmi András, a Csili igazgatója. Én ma rá figyeltem, amikor kihirdette a Csili tökfaragó versenyének eredményét. Az előző bejegyzésben már mutattam azt a szellemházas tököt, amit erre a versenyre faragtam.
És - tadamm! - én nyertem! Az én alkotásomat választották a leggyönyörűségesebb és a legTÖKéletesebb töknek is, és ezzel megnyertem a fődíjat is! Hurrá! :D


#27 - Morning - Reggel - smink:

És ugyanaz, kicsit (még jobban) megmanipulálva...

3 megjegyzés:

  1. Gartulálok! Nem semmi az a tök! Ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  2. A sminkes fotó nagyon tuti!
    Gratulálok a tökfaragásodért! Nekem már az is mutatvány, ha nagy nehezen félbevágom a sütéshez, nem hogy még mintákat faragjak bele!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!
    Nóri, a lámpáshoz való tök sokkal puhább, nem olyan nehéz faragni, mint a rendes sütni való tököt :)

    VálaszTörlés