2012. október 13., szombat

Hol lakik a halacska?

Ismeritek ezt a verset?

Hol lakik a halacska?
Lakása a tavacska.
Tenger, folyó, kék patak,
Lent lakik a víz alatt.
Vízből van a párnája,
Buborék a labdája.
Vízben alszik, vízben kel,
Vízi nótát énekel.
(Szabó Magda után szabadon, én így tanultam a gyerekeimtől, akik viszont a bölcsiben tanulták Ibi nénitől)


Az októberi vázlat kihívásra készült ez az oldalam. Nem kis fejtörést okozott a sugaras megoldás, de néhány nap alatt azért összeállt, és végül már majdnem elégedett is vagyok vele.

A színes papírok a nyaralós papírkészletből maradtak (EP Splash), köztük fehér-átlátszó pausz-szerű papírból varrtam még sugarakat. A fröcsköléssel, és az átlátszó-fényes papírokkal, a színekkel talán sikerült érzékeltetni a vizet + naplementét. 
Az eredeti vázlatról nekem nagyon hiányzott a cím, ezért én azt is tettem rá.
Az eredeti vázlat
Hopp, itt Zsófica belenyúlt a képbe :)
 
 




Valahová szeretném még ráírni a vers többi részét, de még nem tudom hová. Vagy a keret mellett körbe az egész oldalon, vagy csak a színes papír sugarakra (de azokat félig eltakarja a pausz, úgyhogy írni és olvasni is nehéz lenne ott a szöveget).
Várom az ötleteket! :)

1 megjegyzés:

  1. És ha mint egy keret körbe írnád a papír szélére? Nem ismertem ezt a verset, de nagyon jó!

    VálaszTörlés