2012. október 30., kedd

December Daily 2012.

Tavaly készítettem először December Daily-t, vagyis december napról napra albumot.
Nagyon büszke vagyok magamra, mert én tényleg időben el is készültem vele. És most olyan jó újra nézegetni, miket csináltunk tavaly decemberben, hogyan készültünk a karácsonyra (és milyen más, kevésbé emelkedett és ünnepélyes programjaink voltak :))
Szóval hosszas gondolkodás után úgy döntöttem, idén is belevágok.
De mivel annyira tetszik a Fat Mum féle napi fotó kihívás, a kettőt ötvözni fogom, így az ünnepváró események, programok mellé be fognak kerülni a napi fotók is.
A tábori/nyaralós albumomhoz hasonló kis noteszt készítettem, különböző méretű oldalakkal. Stílusban nagyon a minimálnál szeretnék maradni, egészen egyszerű és visszafogott ILS papírokat választottam, és washin és dudlikon kívül más díszítést nem is nagyon tervezek bele. 
Az album alapja és borítója már el is készült, mutatok egy kis kukucskát :)

Erre amúgy megint csak büszke vagyok, mert általában nagyon megszenvedek a borítóval, és ezért ezt a végére szoktam hagyni. De most tetszik ez az egyszerűség, és remélem az album egészéhez is illeni fog.
 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a borító! És maga az ötlet is tetszik, de igazán csak gyerekes családoknál működik. Na majd egyszer :-)

    VálaszTörlés
  2. De jó neked, hogy már kész vagy az albummal, már csak tényleg a fotók hiányoznak belőle. Hát igen, úgy néz ki, a többiek lemorzsolódtak, de nekem nagyon tetszik ez a fotós dolog, már alig várom!

    VálaszTörlés