2012. november 1., csütörtök

Photo a Day November

Véget ért az októberi fotókihívás, és meg kell mondanom, nagyon élveztem!
Sokat kaptam ettől a játéktól, nyitottabb szemmel jártam, kreatívabb lettem (hát persze, hogy pont aznap felhős az ég, mikor holdat kéne fényképezni, vagy pl. hogyan fényképezel le egy hangot, és hasonlók). A közösségi oldalon megosztott képek által kapcsolatba kerültem a világ túlsó végén élő emberekkel, megoszthattunk egymással egy-egy kis darabot az életünkből, kultúránkból, látásmódunkból. Gyakoroltam kicsit az angolt. És az is nagyon jó volt, hogy Pistivel közösen vettünk benne részt, néha együtt agyaltunk a képeken, témákon, és örültünk egymás sikereinek, a kapott kommenteknek. Pisti képét 2x is beválasztotta Chantelle a napi 4 kedvenc közé!

Az utolsó, 31. témát még nem mutattam meg. Szabadon választott kép volt, bármi, amit csak akarsz. Én az egyik kedvenc képemet választottam, amit ebben a hónapban készítettem. Nem teszem fel újra, mert már mutattam itt a blogon.

Most viszont kezdődik a Novemberi kihívás, és nem kérdés, hogy ebben a hónapban is folytatjuk!
A mai téma: Valami, ami C-vel kezdődik:





És ha valaki kedvet kapott hozzá, íme a novemberi témák:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése