2012. november 5., hétfő

Pretty in pink - a 2. rapid kihívásra

Egy nappal később már fel is került a második gyors kihívás.
Mivel az első - liftelős  - kihívásnál olyan sokan választottak Rikától oldalt, én is elkezdtem nézegetni az oldalait. Éppen találtam is egyet, ami nagyon megtetszett, és kezdtem tervezgetni a liftelését, mikor megláttam, hogy felkerült a 2. kihívás.... Itt csak az volt a feladat, hogy legyen az oldalon festés. És ha lehet, legyen rózsaszín-zöld. Így kicsit tovább gondoltam a terveket, és ez lett belőle. Rózsaszín-zöld, festett és lopott :)

Az alapom már gyárilag is festett-maszatos, nem akartam rá további "maszatokat" festeni. Ezért inkább a képalátétet és a szöveg alatti részt festettem. Ez utóbbinak elég fura színe lett, nem pont ilyet akartam, de most már mindegy. Nem mondanám rapid oldalnak, már ami a festegetős részét illetei, először fröcsköltem, megvártam, míg megszárad, aztán festettem a rózsaszín "címkét", vártam, fehér címke, vártam, rá zöld izét gézzel festettem, megint vártam, szóval min. 1 óra előkészítés után tudtam csak nekiállni a lényegnek :)
 

4 megjegyzés:

  1. Kriszti! A fotós kihívással kapcsolatban szeretnék kérdezni tőled. Csak azért, mert járatlan vagyok a Facebookban. Írtad hogy Pisti képei is szerepeltek a legjobb 4-ben. Hová, hogyan kell feltölteni a napi képeket?

    VálaszTörlés
  2. Szia Nóri, FB-n lájkold Fat Mum Slim-et, és az ő üzenőfalára kell (lehet) feltölteni a képeket. Itt tudod megnézegetni a többiek képeit is, én nagyon szeretem, olyan inspirálóak. Chantelle pedig minden napról kiválasztja a 4 kedvenc fotóját, és másnap reggel felteszi :)

    VálaszTörlés