2012. november 30., péntek

Egy újabb rapid oldal, Panniról

Újabb rapid kihívás került fel a Scrap.hu-ra, ezúttal a feladat az volt, hogy használjunk min. 2 miltonkapcsot az oldalon.
Panni pár éve azt mondta, hogy ő nem "az a husi fajta szerető" (vagyis nem szereti a húst). Hát én meg nem vagyok az a milton fajta használó. Eddig összesen 3 csomag miltont vettem scrappes pályafutásom alatt, és azokat sem használtam még el. Szerencsére találtam is 2 darabot, ami passzolt ehhez az oldalhoz:





Nagyon minimál kis oldal lett, és most végre tényleg rapid, fél óra alatt össze is raktam - persze előtte egy éjszakát agyaltam rajta :) Tőlem szokatlan módon még csak nem is varrtam rajta...
Az oldalt akár a maradékfelhasználós kihívásra is nevezhettem volna, az alátét fecniket gyakorlatilag nem is vágtam, ekkora méretben voltak a dobozban. Még az a picike pausz-darabka is, a jobb alsó sarokban :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése