2012. november 18., vasárnap

Rapid oldalak

Ezen a hétvégén újabb rapid kihívásokkal ösztönöztek alkotásra a Scrap.hu szerkesztői.

Az első feladat az volt, hogy használjunk minimum 15 gombot az oldalon. A sok gombról nekem egyből a hóesés ugrott be, így ez a havas-szánkózós oldal készült.

Azt azért nehezen tudnám megmondani, hogy a rapid kihívásokra miért találok ki magamnak mindig valami extra időigényeset. Most pl. nem csak a 15 gombot (ami nálam végül 20 lett), de a fehér vonalakat + címeket is varrogattam...
De legalább a festés pillanatok alatt megvolt :)
 
 

A mai kihívás kicsit felborította a terveimet, mert bár ma amúgy is scrappelni akartam, de a vázlat kihívásos oldalt szerettem volna elkészíteni. De persze a kreatív fogaskerekek már beindultak az agyamban, és végül egy oldalpár készült.  És a tegnapiakból tanulva, ma tényleg gyors oldalakat készítettem, semmi varrogatás, pár paca és fecni, és már kész is :)





A novemberi vázlat kihívásra készült ez a Kovácsszénája oldal, a múltkori kirándulásunkról.
 

A rapid kihíváson ma "csak" annyi volt a feladat, hogy maradék papírokból dolgozzunk. Ez nekem nem volt nehéz, mert én szinte mindig maradékokat használok, a legapróbb fecniknek is találok helyet. Sőt, többnyire csak a nagy projektekhez, minialbumokhoz veszek új papírokat, a 30x30-as oldalak majdnem mindig maradékokból készülnek.

De ez most olyannyira maradék, hogy nem is az enyém, hanem Sipikéé. Tőle kaptam a táborban ezeket a Mr. Campy papírokat. Azóta PL oldalak is készültek belőle, és most ez a két oldal.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése