2012. november 3., szombat

2 új oldal

Két nagyon egyszerű oldalt készítettem a napokban.
Az egyikhez egy igazán friss fotót használtam (és hozzá párnak egy tavaszit) Zsófiról és az esőről.
Szerintem ő az egyetlen, aki imádja az esős időt, mert akkor gumicsizmát húzhat, és belemehet a pocsolyákba :)
Az alapot kivételesen nem festegettem, már eleve ilyen festékfoltos papírt használtam. Nagy kedvenceim most ezek az ILS papírok. És még mindig van a pöttyös betűkből :) 
 
 

A másodikat pedig a Scrap.hu rapid játékára készítettem ma délután. A feladat egy másik oldal liftelése volt, én Mronika egyik oldalát választottam. Egyszerű, minimál oldal, bár nem kifejezetten gyors, ha az ember csak kézzel varrogat ... :)  Azért kb. 50 perc alatt kész lettem a varrással, a többi meg már tényleg gyors volt.
 
 
 
Nekem tetszik az egyszerűsége. Pistinek kevésbé, mikor megmutattam neki az oldalt, az első reakciója ez volt: Ez meg mi?! És még: Hamarosan olyan oldalakat fogsz készíteni, hogy csak a fehér papír mellé rakod a fotót, és már kész is. Bár ez legalább olcsó :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése