2012. november 23., péntek

Kovácsszénája minialbum

Októberben egy csodás hosszú hétvégét töltöttünk ebben a furcsa nevű baranyai kis faluban és környékén. Már írtam róla itt és itt, készült róla 2 hagyományos 30x30 oldal - és most egy minialbum is.

Igyekeztem nagyon egyszerű albumot készíteni. A4-es kraft kartonokat téptem méretre, ezeket félbehajtva készítettem egy kis füzetkét. Díszítésnek csak papírt, akril festéket, dudlikat és pecséteket használtam. Ja, és washit :) A Mr. Campy papírok még mindig Sipikétől (köszi!!!) bár már néhány lapot én is vettem hozzá, hogy elég legyen. Nagyon tetszett a lapok alján található Want S'more? felirat, úgyhogy ezt is több helyre beleragasztottam az albumba.

Vágás helyett inkább téptem a papírokat. Az album alap is így készült, nedvesen téptem a lapokat, így jó kis szöszös, "szakadt" hatást értem el.
Az akril festéket egy plasztikkártya segítségével kentem a lapokra, így még ecset sem kellett :)
 
 A "résztvevők" az ország minden részéből érkeztek, ezért egy Magyarország-térképre helyeztem el a képeiket. Sajnos nem találtam megfelelő méretű domborzati térképet (a Magyarország Ipara a 80-as években meg nem volt szimpi), így a térképet is sb papírból vágtam ki.
 
 A csokikóstoláson 2 értékelő lapot töltöttem ki, hogy az egyiket haza tudjam hozni :)
 
Van néhány üresebb oldal, amiket azért hagytam így, mert még nagyon szeretnék kapni pár képet a többiektől...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 megjegyzés: