2012. november 8., csütörtök

Photo a day #8 - és egy nagyon jó hír!

A mai téma: valami, amit minden nap csinálsz.
De most inkább valami olyat mutatok, ami igazán nem mindennap történik, sőt, most először fordult elő velem:
a scrap.hu-n az én egyik alkotásomat választották a  Hónap oldalának!!!
Jól meglepődtem, egyáltalán nem számítottam rá! És annyira örülök neki, fülig ér a szám!!! :D
Fantasztikusan jó érzés, hogy azok a magyar scrapperek, akiket csodálok, és akiktől olyan sokat tanultam, most az én egyik oldalamra szavaztak! Köszönöm, lányok!

A mai képem pedig ez: nem is igazi fotó, hanem egy képernyőfelvétel :)


Na jó, mutatok azért egy igazi mindennapos képet is, ez volt az eredeti tervem:
Esti mese






4 megjegyzés:

  1. Én nem lepődtem meg, mert nagyon jó oldalakat csináltál, gratulálok!
    Sikerült feltöltenem egy képet a facebookra, ahogy írtad, de szerintem nem így kell. Hogy???

    VálaszTörlés