2012. október 30., kedd

Már megint tökölök

Mutatok még néhány tököt:

Ezt "megrendelésre" készítettem, bár gyakorlatilag azt faraghattam rá, amit akartam :)





Ezt a picit pedig Zsófinak. Olyan aranyos kis tök volt, mikor megláttam, egyből beleszerettem, csak 70 dkg, és 100 Ft volt, hát igazán nem hagyhattam ott :)
Az egyik felén egy egyszerű kis mosolygós arc, a másik felén pókháló.
 

És ha még mindig nem volt elég:
Szombaton voltunk a Hősök terén a Töklámpás Fesztiválon. Erre az alkalomra most nem faragtam tököt, mert nem volt biztos, hogy tudunk-e kocsival menni, és BKV-n semmiképpen nem akartam egy 5-6 kilós tököt magammal cipelni. Plusz egész nap esett az eső, az sem volt biztos, hogy egyáltalán kimegyünk-e.
Az ott készült képeimet (és a többi idei tökös képet) itt nézhetitek meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése