2012. október 16., kedd

Első nap az iskolában - októberi vázlat kihívásra

A második októberi vázlatra készült ez az oldalam, Panni első iskolai napjáról.

Az alap kraft kartonon, illetve a fotó alatti piros kartonon kívül nem is használtam igazi scrapbook papírokat. Inkább próbáltam olyan anyagokat, díszítőelemeket összeszedni, ami az iskolás témához passzol: füzetlapok, ceruza, a baglyokat Panni füzetborító papírjából vágtam ki. A hangjegyeket Panni rajzolta, igaz, még valamikor az ovi végén, az ovis albumhoz tettem el, de végül itt találta meg a helyét ez a kis rajzocska.
 

A ceruza egyik oldalát félig lecsiszoltam, hogy egy sima lapos felületet kapjak, amit egyrészt már jól meg lehet ragasztani kétoldalassal, másrészt így kevésbé is áll ki a lap síkjából.
 

És végre használtam a betűs celluxot, amit még tavaly nyertem a scrap.hu egyik vázlat kihívásán. A Hello pecsétet még a táborban nyomdáztam.

A háttér festésébe, fröcskölésébe nagyon kezdek belejönni! Nagyon élvezem, mostanában az összes oldalamnál a pacázás az első lépés. Így nézett ki az "előkészített" alap :)
Ez pedig az eredeti vázlat:

2 megjegyzés: