2012. október 18., csütörtök

Photo a day #17-18.

#17 - Fruit - Gyümölcs
Készül a birsalmasajt. Most próbálkoztam először, remélem jó lesz! Sajnos 1-2 hetet várni kell, hogy száradjon, csak utána lehet kóstolgatni...

Pisti képe: 2 alma. (A zöldet fotózás után megettem :))

#18 - Made me smile today, vagyis megmosolyogtatott.
Két képet is készítettem, az egyiket még reggel: Zsófi (2,5) teljesen egyedül mosott fogat. Olyan aranyos volt, a fogkrémnyomás pl. elég nehezen ment neki, de megoldotta.





A másik: bagoly-töklámpás.
Tavaly lestem el a technikát, amivel a bagoly hasán a minta készült: nincs teljesen kilyukasztva, csak a külső kemény héjból van lefaragva egy kicsit, így nem teljesen átlátszó, de azért átjön rajta a fény. A csőrénél pedig félig lukas, félig faragott, nekem nagyon tetszik.
Idén is lesz Töklámpás Fesztivál, október 27-én!


PS. Ezt a képet személyesen Fat Mum Slim, a fotókihívás kitalálója is lájkolta, és ezt írta hozzá:  "Wowsers! Awesome job!" Nagyon jó érzés, na! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése