2012. október 9., kedd

Hosszú vagy rövid?

Már jó régen, konkrétan a scrap tábor óta (!) nem készítettem rendes 30x30-as oldalt. De a múltkori scrap klub után végre ihletet kaptam erre is.
Régóta gondolkodtam azon, hogy oldalba kéne foglalni a rövid- és hosszú hajú fotóimat, egymás mellé állítva a leghosszabbat és legrövidebbet. Így pont kapóra jött a scrap.hu témakihívása: ugyanaz a dolog két külön nézőpontból.

Karenika egyik oldala alapján készült: annyira tetszenek ezek az oldalak, amin ennyire hangsúlyos, nagy felirat van, és rengeteg, sokféle betűmatricát használ hozzá. Tetszett a sokfotós elrendezés is, így nem is csak a legrövidebb-leghosszabb haj kerülhetett rá, hanem még több fotó. És persze sok komment.
 

Miközben a megfelelő fotókat kerestem, rábukkantam a középiskolai tablóképünkhöz készült kis indexképekre is: rólam akkor is két sorozat készült, egy hosszabb és egy rövidebb hajas, így ezekből is rákerült 2 csík az oldalra.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése