2012. szeptember 27., csütörtök

Panni az oviban - maxialbum

Pannikám tavasszal elballagott az oviból, és arra gondoltam, hogy emlékül készítek neki egy minialbumot, az ovis évek megörökítésére. Egyre gyűltek hozzá a fotók, történetek, emlékek... Végül nem mini, hanem határozottan MAXI album lett belőle.
Mindenképpen spirálos smashbook-szerű albumban gondolkodtam, nekem nagyon tetszenek az ilyen albumok. Szerintem könnyebb lapozni, és talán tartósabb is, mint a sima gyűrűvel vagy szalaggal összefűzött albumok. Néhány oldalt már mutattam belőle, de most végre elkészült az egész!
Mind a 35 lap, vagyis 70 (hetven!) oldal. Nem is csoda, hogy végül olyan pufi lett, hogy azt hiszem, kénytelen leszek újraspiráloztatni.
Alapként az EP Country Drive papírkészletét használtam, plusz még rengeteg maradék papírt is. Nem törekedtem az egységességre, egy ekkora,  és ilyen sokféle témát felölelő albumnál (karácsony, szülinap, farsang, őszi kirándulás, stb.) szerintem nem is lehet.
Mutatok néhány képet, de ha még többre vagytok kíváncsiak, itt találtok még bőven :)

Csak összehasonlításképpen: vastagabb lett, mint egy 700 oldalas könyv










1 megjegyzés:

  1. Bárcsak nekem lenne ilyenem az oviról! Nagyon szuper lett! Remélem majd élőben is láthatom!

    VálaszTörlés